du og jeg og vi to Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hehe, jeg er helt ute. Fikk denne smiley'en - men vet ikke hva det betyr, hehe. Burde sikkert vært anonym;)
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Aner ikke, men tipper: 1) jeg er litt ambivalent/usikker/både glad og ikke 2)hysj, hysj, det er en hemmelighet.
du og jeg og vi to Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 Haha, godt å høre at det ikke var bare meg som lurte. Han som skrev det mener visst det betyr noe annet, og at alle vet hva det er. Jeg tenkte på; hold munn, eller noe sånt. Eller ett eller annet ikke så positivt. Takk for svar! Da føler jeg meg litt mer inni det her igjen;)
du og jeg og vi to Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2009 Aha, melkekua... kanskje det! Da passer det nemlig bedre;) Hehe, jeg er visst for gammel til det her!
du og jeg og vi to Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2009 Hehe, nå svarte jeg henne lengre opp. Det kan kanskje stemme? Føler meg eldgammel her, hehe. Koseligere med kyss enn med "hold kjeft", hehe - jeg er nok gått ut på dato...
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Kyss høres bedre ut, i allefall for deg som mottaker, hehe. Jeg er visst eldgammal jeg også med mine 28 år....
du og jeg og vi to Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2009 Hehe, jeg er bare litt eldre enn deg - men hmm... føler meg plutselig som en gammel tante, hehe. Enten tror han jeg fisker etter komplimenter - eller at jeg er stokk dum evt. helt utdatert;)
Tokatter_USA Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har googlet: Det betyr enten kyss, eller "my lips are sealed", som betyr "jeg forteller det ikke videre". Hvis x'en er stor, betyr det "Big wet kiss"! Jeg fikk også denne på Facebook og tok den i verste mening, og trodde at jeg hadde sagt noe veldig dumt og upassende (til en venninne som nettopp var blitt enke). Ser ut som det betyr "kyss" i mitt tilfelle, og da er jo alt bra!
du og jeg og vi to Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2009 Aha! Jeg pleier ellers være kjapp til å google det, men tenkte ikke dette ville komme opp;) Takk! Uff, godt det betydde kyss i ditt tilfelle! Og i mitt, hihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå