Mamman til Alida J. Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16398899
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Det der leste jeg om i avisa. Men det er flere uker siden, så han har tydeligvis ikke fått napp da.
Mamman til Alida J. Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 Noen som vil kjøpe mine å kanskje?? haha
Turid Laila Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Han som ble omtalt mye i avisene fikk solgt det. Han solgte det for 20 000 + forsikring om 10% av premien hvis kjøper skrapte frem millionen. Det ble skrapt på live radio (radio tønsberg), og kjøper vant ingenting.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Tenk han kommer til å sparke seg på leggen når han finner ut at kjøper har skrapt frem det 3 symbolet....
Mamman til Alida J. Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2009 hehehe...off...jeg har ikke ord!!
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 ? det er da ingen som kjøper dette? jeg forsto ikke helt den jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå