Gå til innhold

Jeg dør av latter!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der leste jeg om i avisa. Men det er flere uker siden, så han har tydeligvis ikke fått napp da.

Skrevet

Noen som vil kjøpe mine å kanskje?? haha

Skrevet

Han som ble omtalt mye i avisene fikk solgt det. Han solgte det for 20 000 + forsikring om 10% av premien hvis kjøper skrapte frem millionen.

 

Det ble skrapt på live radio (radio tønsberg), og kjøper vant ingenting.

Skrevet

Tenk han kommer til å sparke seg på leggen når han finner ut at kjøper har skrapt frem det 3 symbolet....

Skrevet

hehehe...off...jeg har ikke ord!!

Skrevet

? det er da ingen som kjøper dette? jeg forsto ikke helt den jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...