Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Treningsblogger? Håndarbeidsblogger? Personlige dagbøker fra noen som har opplevd / opplever mye i hverdagen (tenker på psykiske problemer, vanskelige familieforhold, spiseforstyrrelser osv...) Blogger om samfunnet? Eller bloggene til bekjente? Eller noe helt annet? Selv foretrekker jeg personlige dagbøker (ikke slike: jeg var på skolen, jeg traff Line og var på handletur osv, men sånne som virkelig har fått gjennomgå). Vet dere om noen?
-MtG- Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg liker treningsblogger og håndarbeidsblogger:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 http://solskygger.blogspot.com/2007/09/flelsesmessig-forstoppelse.html
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Denne er helt ny har jeg sett, men oppdaget den i dag. Den fasinerer meg på en måte, men om den egentlig er noe bra er jeg ikke sikker på. Ellers følger jeg en del politiske blogger, og noen dagbøker, kinda. Og det er tydeligvis noen som har vært innom her! Fant den som lenke på den andre MYE omtalte bloggen til hun fra unge mødre faktisk...
Mamma mjaua Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 leser egentlig ikke så mye blogger men hvis jeg leser er det: - blogger som tilhører kjente personer - babyblogger - treningsblogger (for å få tips)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor er den ikke bra? Hva forventer du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå