Gå til innhold

Trenger mer synarela...FORT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte de to flaskene synarela som sto på resepten fra legen, men den første fik jeg kun brukt ca 45 doser før den ikke fungerte mer (...!?), så jeg gikk over på den andre. Den har jeg nå brukt 40 av, og det er vel 60 doser tilsammen?! Jeg skal ikke på kontroll før 3.mars, så innen den tid er dosene mine brukt opp.

Hvordan gjør jeg det? Må jeg ringe inn å melde fra for evt å få ny resept? Er så redd for at jeg må avbryte for at jeg ikke har nok... Skal jo spraye videre samtidig med sprøytene også (10 dager)... Og dagene og dosene går jo så innmari fort - tar 2 doser 2 ganger daglig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merkelig at den ble tom? er du sikker på at det ikke er fler flasker synarela igjen på resepten? du kan nok bare ringe å si du strax er tom, så sender de deg en ny resept:o) du trenger garantert ikke avbryte av den grunn :o)

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva som skjedde, for jeg setter streker for hver dose jeg tar, så jeg har kontroll hvor mange som er brukt. Men det kom plutselig ikke hele/fulle doser ut, så jeg trodde den hadde tetta seg, men hjalp ikke å skylle heller. Så vet ikke helt...

Men da kan jeg bare ta å ringe inn og forklare, så får jeg helt sikkert info dersom jeg kan hente ut flere på resepten, eller må få ny. Har jo bare for 5 dager igjen nå...så det bør skje fort!

Skrevet

Jeg har noe synarela liggende hjemme, de har ligget i romtempuratur siden august. Hvis du ikke får tak eller får problemer på noe vis så kan du sende meg en pm så skal jeg sjekke om mine flasker fortsatt er holdbare. Jeg tror de er det. Da kan du bare stikke innom og hente:)

Skrevet

Tusen takk for tilbudet, det var veldig snilt!

Men jeg ringte klinikken i dag, og da fortalte de at det var ingen grunn til bekymring: jeg har 6 uttak av synarela på resepten, så da hentet jeg ut min tredje flaske i dag! Så nå er det bare å fortsette og spraye...

Men nok en gang; takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...