Gå til innhold

Har jeg lagt ut vognen for høyt?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en Quinny 4xl til 1000.- for en mnd siden ca.. men rett etter det så fikk jeg en 3xl av svigerinnen min og bestemte meg da for og selge den 4xl igjen.. Har ikke brukt den overhodet.. ,men har byttet alle dekkene på vognen soden de var veldig slitte og jeg jo hadde planlagt og bruke den.. hehe.. =)

Ikke Quinny dekk som er satt på men biltema dekk.. nye dekk og gummi inni.. Følger også med adaptere , regntrekk og myggnetting..

jeg la den ut igjen til 1000.- tross vi hadde brukt noen hundrelapper på hjulene.. har jeg gått på en smell og betalt for ,ye for vognen i utgangspunktet kanskje?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogna er jo ikke i salg lenger, og sikkert mange som ikke vet om den. Det kan gjøre at det tar litt lengre tid å få solgt den. Men synes ikke prisen var ille, så bare ha litt tålmodighet så får du nok solgt den =)

Var jo en her ikke som etterlyste den for litt siden. Sikkert også flere som vet om den som kunne tenke seg den som søskenvogn.

Skrevet

Dytter jeg.. Har egentlig ikke lyst til og sette den mer ned.. men greit og høre deres erfaringer.. =)

Skrevet

nei det syntes jeg ikke. jeg betalte 3000 for min brukt. men da med softbag og søskensete.

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke.. .. Jeg bor i Drammen. =)

Skrevet

Oki.. da hørtes det ikke så ille ut nei.. Men følger ikke med noe softbag eller søskensete her da.. Og er sportsvogndelen jeg selger..

Skrevet

ja vil si det er billig jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...