Mixxi Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hei! Jeg er idag 5-6 dager over tiden. Bruker aldri å være det, går fast på p-piller noe jeg har gjort i 7 år og har aldri vært forsinket. Fikk noe brun utflod i to dager, men ikke noe "rent" blod. har også hatt følelsen av at mensen skulle kommet hver dag, men ingenting kommer. Tok en graviditets test i går, men den var negativ. kan jeg fortsatt være gravid? når burde jeg evt ta en ny test?
priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Vent noen dager ekstra så tar du en ny test....Hvis TR ikke skulle dukke opp og testen fremdeles hviser neg burde du kontakte lege..
Mixxi Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Takk for svar;) skal ta en ny test til helge visst TR ikke har kommet
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg sluttet nå i januar på p-pillene etter å ha gått fast på dem i rundt 8 år. Husker spesielt en gang der jeg ikke fikk TR når jeg skulle, fikk da helt panikk, kjøpte et berg med graviditetstester, og alle viste negativt. Hadde time hos legen (på grunn av noe annet) og da hørte jeg om dette var normalt? Og det var visst det, helt vanlig at du av og til hopper over et par blødninger selv om du før har vært helt "etter klokka". Neste måned var alt helt normalt!
Mixxi Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 Tusen takk for svar;) føler det akkurat på same måten som du gjorde. Litt panisk..men tenkte jeg skal ta en ny test i neste uke pga skal på skoletur til danmark i 1 uke, kan være greit å vite før jeg skal evt skal på fest eller noe.. dersom den fortsatt er negativ så får vi bare vente å se om TR dukker opp til rett tid neste gang og heller være litt forsiktig med alkohol inntaket til jeg er sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå