Gå til innhold

Jeg er så lei av exen/bf..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg hjemme hos farmora til jenta mi, vi har vært her i over en uke nå, har enda ikke sett snurten av han heller :(

Han sier at han muligens blir lagt inn på sykehuset pga ørebetennelse, han er imunn mot pencillin.

Hvorfor kunne ikke han tatt seg turen før, siden vi har vært her en stund.

Han begynner å komme med at VI må reise til han for at dattera vår skal se han.

Hvorfor er det alltid jeg som må yte noe???

Har ikke jeg gjort nok, har vært så jævla dum snill mot han lenge nok, nå er jeg lei!

Hvorfor skal jeg som har en unge på 1år reise over 3 timer med toget for å besøke han når han lenge har hatt muligheten til å komme hit :(

Jeg blir så sint, for å komme til farmora reiste vi faktisk i nesten 6 timer meg tog, er jeg for kravstor eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi vært her i to uker, snakket med han igår, han lovet å komme idag....

Men han kom ikke alikevel, syns det er så dårlig å love ting når man ikke kan holde det :(

Vi reiser snart hjem igjen, lurer på hvor lang tid det tar før jenta mi noensinne får se faren sin igjen, det er så trist på dattera mi sine vegner.

Men jeg får bare respektere at han ikke klarer å ta ansvar og bare liker å tenke på seg selv..

Skrevet

hei:)

dessverre er det ingenting du kan gjøre for at bf skal stille opp for jenta di.

tro meg, "glem" han å konsentrer deg om jenta di. mulig du er så heldig at bf våkner å ser hva han går glipp av.

hold kontakten med farmor bare du:) så får hun event videre bringe bilder og nytt om jenta deres.

du sliter deg bare ut om du ikke slutter nå. holdt på i 6 år jeg. da greide jeg ikke mere, barna ble helt ødelagt. så da droppet jeg all kontakt.

5 år siden å bf har tatt kontakt 1 gang pr tlf..:(

men barna fikk det faktisk bedre da bf holdt seg helt unna enn sporadisk kontakt uten rutiner.

lykke til!!:))

Skrevet

HI her

Nei har funnet ut det samme selv, mora hans og min mor sier jeg bare må slutte å gi han flere sjangser.

Jeg vet godt at de har så rett så rett!

Jeg har litt kontakt med han på msn så da pleier jeg å sende bilder over til han, han syns hun er skjønn osv.

Men virker som han ikke helt tørr å involvere seg i dattera si..

Tusen takk, jeg får bare konsentrere meg om jenta mi og meg selv og heller se hva som skjer i fremtiden.

Skrevet

Hei.

Jeg var i samme situasjon som deg. Det første året slet jeg kjempe mye med å få bf til å møte sønnen sin. Ringte han og sendte han mld og drev på.

Men etter det året, fant jeg fort ut at det nytter ikke. Kan ikke tvinge han til å møte sønnen sin når han ikke er "klar" for det. Så jeg sluttet helt å kontakte han. Fant fort ut at vi hadde det så utrolig bra uten det stresset.

Og hva skjedde? Like før gutten fylte 2 år, tok bf kontakt med meg. Han ville gjerne at jeg skulle sende bilde og han ville møte guttungen da.

Og nå....2 år etter har gutten fast samvær hos faren sin 1 dag i uken og annenhver helg. Når jeg tenker tilbake, så angrer jeg skikkelig på at jeg stresset sånn. Følte at jeg gikk glipp av så mye bare pga stresset med det å få bf til å kontakte sønnen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...