Gå til innhold

Hello dere drevne bhg brukere!

Blafrende Hengejur♥♂08♂13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tassen skal begynne i BHG til jaunar (såfremt vi får plass da) Og siden han er halvannet år da og elsker å ligge ute å sove tenkte jeg det hadde vært greit med en vogn i bhg som han kan sove lur i. Men da må jeg jo gå i innkjøp til en ekstra vogn, for jeg kan ikke drasse med meg vogna til og fra bhg heller..... Så hva slags vogn skal jeg velge? Ikke noe dyrt, for jeg forventer at det kommer til å bli slitt eller skadet i bhg, men det må være ok å sove i den med en voksipose e.l... også lurer jeg på om jeg trenger en ekstra voksipose, eller om jeg skal kjøpe en annen type vognpose som ikke er så dyr?

hva mener dere som er bhg drevne? Har bhg vogner selv slik at jeg ikke trenger å ha min egen der?

Og noe helt annet jeg lurer på, skal barna ha med egen mat til bhg, eller får de servert der? Huff, det er jo nesten et år til, men det er mye jeg lurer på altså!

tusen takk for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du trenger ikke annet enn i brukt vogn som ser god ut å ligge i, ikke vits å kjøpe helt ny vogn:)

Ellers så har gullet et saueskinn i bunnen av vogna, og ei god dyne oppå... varierer heller med klærne ettersom hvilken årstid det er. De har en "sovekorg" hver i vår barnehage der vi legger i det vi ønsker de skal ha på. Nå ligger det en god ulldress, og ei tynn ull lue, og tova tøffler..sover som en drøm:o)

Skrevet

ja jeg tenkte på brukt vogn, men er ikke helt sikker på hvilken, men har lest på en annen tråd her inne at simo blir lovprist som bhg vogn, så får tusle inn på finn og se;)

og han har saueskinn, men må nok kjøpe et til, for han elsker det skinnet, så blir det borte eller ødelagt blir det drama i heimen;)

Skrevet

Dette er forskjellig fra barnehage til barnehage. Vi har familiebarnehage og de har egne vogner, men de fleste vemmene mine må ha ege sovevogn i barnehagen de har(kommunal barnehage).

Tror jeg ville valgt en simo sportstrillle(123) som sovevogn.

Vi har voksiposen i barnehagen og en annen hjemme nå etter de begynte i barnehagen. Føler de trenger det mer der enn hjemme der jeg kan passe på selv.

Vi må ha med stort sett all mat selv unntatt forkost en dag i uken og varmlunch en dag i uken.

Skrevet

Alvorlig? Ungen din begynner i barnehage til neste år, og du lurer på om du skal ha med matpakke og vogn nå??

Hva med å vurdere på nytt når det nærmer seg, da vet du også hvordan spisingen til ungen din er, sovemønster osv. Det forandrer seg jo faktisk en smule i løpet av et år. Noe barnehager også gjør, f.eks å innføre måltider i regi av barnehagen..

Skrevet

jeg lurer fordi jeg vil gå i innkjøp av vogn hvis jeg finner et godt tilbud, eller kan spare opp hvis jeg finner det for godt å kjøpe en ny og bruker den ejg har nå til bhg. Det med matpakken var noe jeg kom til å tenke på her om dagen.

Jeg liker å ha ting på stell så fort som mulig slik at jeg ikke må stresse når det nærmer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...