Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Når jeg kom inn på den private gu klinikken i Drammen, hadde jeg først avalt over telefon at jeg ønsket utvendig ultralyd. Hun ville nesten ikke gi meg time på det, siden hun mente jeg ikke ville se noen ting så tidlig utvendig. Når jeg kom inn til legen ville han også at jeg skulle ta innvendig ultralyd. Han ba meg kle av meg nedetil på tross om at jeg sa dette klart og tydelig fler ganger at jeg ville ta utvendig. Når han forsto at jeg virkelig ikke ville sa han at jeg bare kunne gå ut igjen. Det var ingen vits å ha meg der. Da nevnte jeg at jeg hadde tatt utvendig ultralyd i forrige svangerskap tidligere enn dette og hadde sett akkurat det jeg trengte å se. Hvor mange jeg bar på, om hjertet dunket og at embryoet lå der det skulle. Motvillig tok han en rask titt, med det utvendige ultralydaperatet. Jeg så en liten spire, med dunkene hjerte og armer å ben som beveget på seg. Han gadd ikke forklare meg noenting. Sa bare at han ikke så noe fornuftig, tørket meg på magen og henviste meg ut. Fikk ikke bilder og måtte betale nesten 800 for dritdårlig behandling. Føler meg så tygget på å spyttet ut nå altså...blææææ...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Var legen en eldre herre? Har hørt mye negativt om denne klinikken fra våre pasienter. Jobber på sykehuset her i Drammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå