lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 på venstre siden her, hvorfor det tro. Er det derfor det er så lite folk her også eller?
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Vet ikke om det er derfor det er lite folk her, men det ble mer kronglete nå. Må lete frem skravlesiden istedetfor å bare trykke på den øverste i "menyen" :-/
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Enig.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 enig. hnorfor har de gjort noe sånn dumt???
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Jeg klikket meg automatisk inn på den øverste - skjønte ingenting da jeg kom inn på ad/hd debatten. Tungvint å måtte lete seg nedover da.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Evt. kan man gå litt nedover på hovedsiden så kommer man til en liste over de siste innleggene. På bam er det som oftest skravlesiden som står øverst og da er det bare å klikke på "skravlesiden" så kommer man rett hit
blond Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Det har vært lite folk her en lengre periode fra før jul og endringen på rullegardinet skjedde tidligere i dag, så det er nok ingen sammenheng der. Ser at fora er lagt i alfabetisk rekkefølge, men det er nok bare i en overgangsperiode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå