zitapus Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Dette er kjempesprøtt å oppleve, men i det siste har det skjedd flere ganger at jeg drømmer mens jeg er våken. Siden jeg sover dårlig om natta så prøver jeg å bruke tiden om formiddagen til å hvile meg. Da ligger jeg kanskje i senga i 1,5-2 timer. Av og til sovner jeg litt, men ikke alltid. Men jeg drømmer alltid. Når jeg drømmer uten å sovne, så vet jeg at jeg er våken for jeg kan tenke (f.eks. lurer jeg på om jeg skal se på klokka eller snu meg, eller så tenker jeg at det hadde jo vært fint å sovne litt), men samtidig drømmer jeg. Jeg kan forandre på drømmene hvis jeg vil, hvis jeg ikke liker det som skjer så kan jeg få personer til å gjøre ting anderledes. Det er så sprøtt. Her om dagen var jeg på spa og da var det nesten likt, bare det at jeg hørte meg selv snorke. Ikke slik at man våkner av det, jeg var helt lys våken og lå og slappet av, bare det at to ganger opplevde jeg at jeg snorket. Jeg har hatt endel forskjellige søvnproblemer i løpet av mine to graviditeter, men dette tar helt kaka. Er det noen andre som opplever det samme?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 hehe.. ja litt selvhypnose er bare bra det. ikke noe farlig. bare du som slapper mer av. var hos hypnose her for en stund siden og da førklarte han at vi mennesker er ofte i hypnos...og eks. han kom med var sånn du forklarer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå