ApriIbaby Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Er i uke 31 nå. Siste uken har ben (og fingre) hovnet veldig opp. Har til og med merket at jeg har drukket mye og tisset lite .-/ Nå går kanten på sokken 1 cm inn i leggen og det prikker i bena når jeg sitter med de ned. Lurer på hvor ille dette kommer til å bli. Når og hvor mye hovnet dere opp?
74skytte Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg begynte å få merker etter sokkene ved uke 26. Da jeg passerte uke 36, fikk jeg enorme bein. Hvis jeg har gått litt nå, er det ille. Ble anbefalt av legen og legge meg nedpå i løpet av dagen. Prøv å ha beina høyt så ofte du kan. Jeg prøver også å bygge opp litt i senga. Har en ekstra dyne under føttene og ekstra pute mellom beina.
erteposen + 4 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er ikke halveis denne gangen og får merker av sokkene. Med minsten fikk jeg vann i kroppen rundt uke 30, og det ble ikke noe særlig verre enn det du beskriver. På overtid fikk jeg forresten så mye vann at jeg fikk oppstoppernese, men det teller vel ikke.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg fikk voldsomt med vann i beina mot slutten forrige gang,husker ikke så godt når det var,men,- jeg ble fortalt av mange at det vips! blir borte rett etter fødselen...Vel,det tok ca 2 måneder før jeg fikk på meg annet enn sandaler. Bare for å evt forberede deg på at det kan vare litt. Nå har du fordelen med at du går sommeren i møte og sandaler ville vært naturlig uansett. Jeg fikk datteren min rett ved inngangen til oktober... Høststorm i sandaler var ikke noe særlig Håper du er en av dem som våkner en uke etter fødselen med de slankeste anklene i verden
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Før uke 20 hadde jeg merker fra sokke"strikken" I uke 25 kunne man tydelig se hvilket mønster jeg hadde hatt på sokkene den dagen. Nå i uke 34 får jeg ikke på meg skoene mine lenger - bruker kun uggs i en størrelse større enn jeg normalt bruker .
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Fra uke 28, harjeg hatt merk etter strkken på sokken... Nå i uke 31, har jeg store problemer med skoa mine Kjenner det også i fingrene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå