M ♥ ♂-2010 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Er jeg hypokonder, eller kjenner jeg noe? :-) Hadde EL for en uke siden. Har rare stikninger nederst i magen noen ganger, litt mensensmerte-lignende men samtidig ikke helt det samme. Har IKM om en uke (i uke 10), så skal teste til uka... Måtte ta en billig-G-test idag bare for gøy, den var negativ. Noe annet ville vel vært rart:) Når skal man egentlig begynne å kjenne noe? Jeg er såååå spent!!!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2009 Dytt!! Oppdatering: Har skiftet navn fra snartklar-85 til dette:) To-tre dager til IKM. Testet idag - negativt. Fortsatt er det håp..
BettyBe Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Kjenner du godt nok etter kjenner du nok alt mulig rart slik som meg, meen det _kan_ kanskje være noe i det.. Se " !!!symptomliste!!! " innlegget... Vel, jeg testet kjempesvakt på billigstrimmel på fredag, 11DPO, kraftigere strek på lørdag ettermiddag ,12 DPO, både på billigstrimmel og clearblue + test, og nå venter jeg ettpar dager til før jeg må ta ettpar tester til (CB digital) for å prøve å få det til å synke litt mer inn.... Har jeg virkelig en liten spire i magen?!! jippi-hjelp?! MASSE LYKKE TIL!!! Klem!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 trust me, har lest symptomlistene hundre ganger. billigstrimmeltestene, er det g-tester eller el-tester? Jeg er 10dpo idag. Så på tirsdag tester jeg.... Om ikke tr kommer luskende da, den slemme tanta.
babyklar er lykkelig :) Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 jeg hadde positiv eggløsningstest søndag og mandag for en uke siden... så da var det vel mandag eggløsningen var? uansett... har i ett par dager nå vært urven, småkvalm og svimmel. særlig om ettermiddagen og kvelden. kjempetrøtt og sliten. tenker at det kan være helt andre grunner til disse tingene, men det kommer liksom når jeg holder på med helt andre ting og ikke engang tenker på graviditet. har også vært så støl imagen, akkurat som jeg har tatt sit-ups, og det har jeg ikke gjort. men vet det kan være at man har løftet noe uten og tenke seg om osv. Har også en sånn underlig følelse, men regner med at DET kan være mye psykisk da.. Vet ikke hva som er mulig jeg. Men egget er vel sannsynligvis festet seg nå dersom det skulle være klaff, slik at de kommende dagene kan jeg jo komme til å kjenne litt etterhvert. Men i tidligere graviditeter har jeg egentlig ikke følt så mye så tidlig, ikke som jeg kan huske ihvertfall...
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2009 nei for det er det jeg er usikker på og.. det sies jo at man ikke kan kjenne så mye så tidlig.. men hvis jeg er gravid nå så er jeg jo 4 uker på vei til onsdag.. så noe skal man vel begynne å kjenne da ?? Jeg er småtrøtt hele tiden, sover mye mer enn vanlig, tisser mer enn vanlig, og har en underlig følelse der nede. Litt oppblåst på en måte. Rar uvant følelse. Vi er i 1pp, så skal jo ikke tro at det skjer noe så fort egentlig.. Det er jo nesten urettferdig om det skulle gått så bra! Men vi er såååå klare. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå