Gå til innhold

slim, diare og oppblåst

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

jeg lurer på om det er noen der ute som kanskje vet om dette er tidlig tegn på graviditet..

positiv eggløsnningstest fred 20 feb

20 feb sex, 22 feb sex,

23 feb var jeg på toalettet og når jeg skulle tørke meg var det en laaang slimete tråd. sikkert 15-20 cm. den var tjukk. gjennomsiktig med kvite flekker på ca 1/2 cm inni der.. (beklager detaljer).

24 feb våknet jeg og var litt uvell i magen men bare bittelitt. tok en dusj, tok på meg en intilsittende bukse, satt meg ned slik at den strammet på magen og då ble jeg skillelig dårlig.. diaredårlig. så jeg gjekk på do(diare). skiftet til joggebukse og reiste på jobb.. der ble jeg så dårlig at jeg reiste hjem. diare igjen da. etter d har jeg rumla og rumla i magen. den lever sitt eget liv der nede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart.. Hmm..

Jeg har akkurat som deg nå..

Lurer på hva dette kan være ..

Skrevet

Det slimgreine hadde jeg også rett etter sexen.. Tror det er "restene" fra soldat-marsjen?!

Skrevet

Enten var det vel el-slim, eller så var det rester etter soldtene. Mye mulig det, ettersom det var litt hvitt inni der. Har aldri hørt at diare er noe tegn, pleier heller å være oppblåsthet og at det stopper litt opp. Det går jo masse omgangssyke rundt omkring da.. Men for all del, er lov å krysse fingrene. Lykke til:)

Skrevet

d hørtes veldig ut som elslim. desuten kan man ikke merke en graviditet så tidlig. tar ca en uke fra egget blir befrukta til d fester seg i livmoren, og d første tegnet til graviditet er som regel uteblitt mens. så er ikke noe vits i og leite etter symptomer før mensen er på overtid..

Skrevet

håpe håpe... tenk å få en liten en... skal dulle og dulle.. vi var jo ikkje klar for å få barn før jeg plutselig va veldig sein med mensen.. det feekk oss til å tenke på om hva hvis vi blir foreldre... så var det gjort.. vi fant ut at vi var egentlig klare for det:) håper det blir full klaff nå..

Skrevet

glemte å sei tusen takk for hjelpen folkens.. veldig kjekt å ha slike plasser å få svar på når jeg ikke veit så mye selv.

Skrevet

tok test i dag og der var d et svaaaaaaakt kryss:D.. ny test i morgen med morgenurin.. spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...