AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Noen som har opplevd at nedtrapping av flutide, kveldsdosen, til småbarn, gjør at de ikke sover om natten..? Er det vanlig? Snuppa vår er 1,5 år og vi skulle kutte ut kveldsdosen. Har prøvd nå i to omganger, men hver gang blir det helt forferdelig på natten. Hun er våken omtrent hele tiden, eller våkner klokka 3-4 og er klar for dagen.. Ikke spesielt tungpusten egentlig, men det er vel noe som plager henne antar jeg.. Burde vi bare beholde den kveldsdosen foreløpig, da?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Bruker bare flutide.. Har fått ventoline til anfall.. Men det har hun bare hatt en gang..
Mamma til to tette Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Hvorfor skal dere kutte ut? Har astma selv og har nettopp hatt to netter uten medisin (min egen feil for har glemt å gå på apoteket) og kan bare si at det er forferdelig vanskelig å få sove uten dosen min. Blir ikke tungpustet eller får anfall men det er bare vanskeligere å få puste normalt. Hjelper litt med å ligge høyere men det er kun medisin som hjelper skikkelig. Så kanskje hun trenger den? Dere kan jo prøve en uke til og så prøve igjen å kutte ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå