mammatilleander ogPatrick Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 jeg har hatt en del stikk oh strekk i nedre del av magen samt litt ømme bryster som var borte tidligere i dag, er litt små øm nå, ellers har jeg skikkelig sug i magen etter noe å spise selv om jeg akkurat har spist, noen andre som har det sånn?? fortell om deres symptomer
mammatilleander ogPatrick Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. februar 2009 jo åsså er jeg litt ør når jeg reiser meg fra sofaen og trøtt stortsett hele tida...
Elvegris Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er bare i sjette svangerskapsuke. Begynte i helga med litt symptomer. Fryktelig sulten hele tiden, og så er det svært kort mellom sultfølelse og kvalmefølelse. Og vanvittig trøtt mye av døgnet. Litt ømme bryster, men ikke noe voldsomt. Så nå føler jeg meg i alle fall litt gravid
mammatilleander ogPatrick Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 jeg er 6+0 i dag, så regner med å få litt fler symptomer etterhvert, hååper det, dennespiren skal sitte!!!!!
melina, glad mamma Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har EKSTREMT med symptomer! Ble innlagt da jeg var 5+5 pga utrolig kvalme. Var der i 14 dager, og går nå med moderat til sterk kvalme hver dag. Ellers er jeg trøtt hele tiden, og utrolig uopplagt. Hadde masse stikkinger i magen i starten. Ømme bryst kom i uke 6, og nå er de fulle av blodårer. Så her er det ingen tvil om at jeg er gravid. Har jo to stykker også da, så symptomene blir forsterket sier legen. Men har mistet utrolig mange før, og da har jeg ikke hatt noe kvalme i det hele tatt. Så dette er bra!!!! Er i uke 10 nå, så det kan jo hende det snur snart. Er jo lov å håpe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå