Gå til innhold

angående symptomer, hva er deres symptomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt en del stikk oh strekk i nedre del av magen samt litt ømme bryster som var borte tidligere i dag, er litt små øm nå, ellers har jeg skikkelig sug i magen etter noe å spise selv om jeg akkurat har spist, noen andre som har det sånn?? fortell om deres symptomer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo åsså er jeg litt ør når jeg reiser meg fra sofaen og trøtt stortsett hele tida...

Skrevet

Jeg er bare i sjette svangerskapsuke. Begynte i helga med litt symptomer. Fryktelig sulten hele tiden, og så er det svært kort mellom sultfølelse og kvalmefølelse. Og vanvittig trøtt mye av døgnet. Litt ømme bryster, men ikke noe voldsomt. Så nå føler jeg meg i alle fall litt gravid :)

Skrevet

jeg er 6+0 i dag, så regner med å få litt fler symptomer etterhvert, hååper det, dennespiren skal sitte!!!!!

Skrevet

Jeg har EKSTREMT med symptomer! Ble innlagt da jeg var 5+5 pga utrolig kvalme. Var der i 14 dager, og går nå med moderat til sterk kvalme hver dag. Ellers er jeg trøtt hele tiden, og utrolig uopplagt. Hadde masse stikkinger i magen i starten. Ømme bryst kom i uke 6, og nå er de fulle av blodårer. Så her er det ingen tvil om at jeg er gravid. Har jo to stykker også da, så symptomene blir forsterket sier legen. Men har mistet utrolig mange før, og da har jeg ikke hatt noe kvalme i det hele tatt. Så dette er bra!!!! Er i uke 10 nå, så det kan jo hende det snur snart. Er jo lov å håpe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...