-MtG- Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hva kan det bety? Sønnen vår på 2,5 år har sagt dette i flere uker. Han sier det med litt sånn sliten sutrestemme når han er trøtt, og jeg vet det er ett eller annet som liksom er galt, men jeg klarer ikke å skjønne hva det betyr. Stakkars. Ikke lett å være liten å skulle gjøre seg forstått. Det meste annet sier han så vi skjønner det, men hva er Favalt?
-MtG- Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 Nei, tror nok ikke det er det, men takk for forslag:) Noen andre som har forslag? Vi er fra Akershus så vi har ingen utpreget og rar dialekt heller(ikke at østfolddialkt er rar)
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Fatalt? (regner ikke med han kan det ordet:P) Farlig? Fastelaven? Få alt:P Få vann Få *ettellerannet* Jeg falt (har tro på denne) Kanskje det rett og slett betyr "Jeg vil sove"? Fav kan jo ligne på sove, så viss han heter Alf, Alfred, Atle eller noe lignende, kan det bety: Sove Atle, feks:) Hva kaller han smukken/kosekluten/flasken? Kan være at han etterlyser noe? *Tom for forslag*
-MtG- Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2009 Hehe:) Kanskje få ettellerannet ja. Hmmmmm... Sove kaller han sove og vann heter vann. Ungen heter Gabriel, og han kaller seg selv Blabla:) Tror ikke det er falt, selv om det var et supert forslag. Han ligger som regel i sengen sin når han sier det. Tusen takk for mange gode forslag. Noen fler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå