venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Legen ville se meg igjen om ei uke for å sjekke om jeg er blitt mer moden, de vil gjerne sette igang fødselen før tida. I dag var jeg visst enda ganske lukket, hva nå enn det betyr Ja, ja.. så nå må jeg vel begynne å planlegge den der fødebagen min snart jeg da?
loveandmarriage Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Hadde du den typen svangerskapskløe som er litt skummel for baby da eller? Hvor langt er du på vei? Jeg har svangerskapseksem som klør som bare fy, men ikke snakk om igangsetting her i gården gitt. Men skal til jordmor til fredag, da skal ho sjekke om jeg er moden. Kanskje noe skjer innen det, eller som resultat av at ho sjekker. Fikk du noe av legen som kunne lindre for deg i mellomtiden da? Er nok lurt å pakke fødevag snart ja, hvis de snakker om igangsetting. Masse lykke til!
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har forhøyede gallesyre og leverprøver. Ingen eksem bare klør intenst over hele kroppen, særlig under føttene og inni hendene, men på hele huden til og med inni øynene. Jeg er i uke 37 nå. Har fått noe som heter polaramin prolongatum depot som skal lindre kløe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå