Starshine Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Ja hva er det som gjør at noen bare trenger å lukte på mannen for å bli gravid egentlig?
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 ja, er det ikke urettferdig... har hørt at noen p-pillr kan gjøre at kroppen produserer mer hormoner, og øker derfor kjangsen til å bli gravid når du slutter.... jeg tror hvilken prevensjon dere har brukt før har mye å si... også er det bare noen som passer bedre sammen enn andre.... Men de vet ikke hvor heldige de er, de som blir gravid 1 pp...
Hippomama Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 det er skikkelig uretferdig...har ei vennine som blir gravid nesten bare av å se på kjæresten sin...og det var ikke planlagt heller, men de skal beholde...men det verste er at hun går og skryter av det...det er selvfølgelig supert for dem at de er blitt gravide, men hun vet at jeg og sambo har prøvd i over et år, og det er litt sårt for meg...men hun skryter og spør meg om ting, hun er en person som elsker å få opmerkomhet, og vil gjerne at andre føler seg som dritt, så lenge hun får det hun vil ha...men uansett...urettferdig er det...
LilleBanan blir storebror Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 æsj...for ei kjiiip venninde.
Freckleface26 Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 hva slags venninne er det som vil saare deg saa mye???? Det kaller ikke jeg vennskap iallefall!! Klem til deg:)
Tautonia Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har hørt at f.eks skiftarbeid/nattarbeid kan gjøre at det kan ta litt lengre tid å bli gravid. Ellers tror jeg det er viktig å ikke stresse (vet selv at dette kan være vanskelig). Men vet om flere som har prøvd lenge også har det skjedd noe som gjorde at man ikke tenkte så mye på prøvingen lengre, og da ble man plutselig gravid:-) Tror også at hvor lett man blir gravid kan gå litt i arv. Hør med mor og tanter hvordan det var for dem. Sædkvalitet spiller jo også en rolle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå