ms.førstegang Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg kjente på livmorhalstappen i dusjen idag, og kjente den tydelig når jeg satte meg litt ned på huk, og det var litt hard, og det kjentes ut som jeg tok på en "nese".. Aner ikke hva dette betyr?? Har prøvd å kjenne etter den før, men da har jeg ikke greid det ! ?! Hvordan er tappen når man er gravid ??
Lillevenn33 Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Når man er gravid så er den hard som en nesetipp og lukket. Krysser fingrene for deg!
ms.førstegang Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Men skal den være langt nede da?? Siden den må jo være lengre nede nå, siden jeg har ikke greid å kjenne den før ? Hvordan vet jeg at den er lukket da? Det kjentes nesten ut som å ta på en finger uten negl.. Ganske hard.. Har også hatt spottinger i 3 dager som har stoppet nå.. Skulle hatt mens nå i helgen..
Lillevenn33 Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Det er forskjell fra kvinne til kvinne hvor langt oppe den sitter ved graviditet. Har du tatt en test? Eneste måten å være sikker på Ellers er tappen veldig hard før mens da, så litt vanskelig å kjenne forskjell. Med graviditet har man en myk lag oppå det harde, hvis du skjønner. Se her: http://www.pernille.info/livmortappen.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå