Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hvor ville du bodd? Liten by (25000 innbyggere) eller bygd (60 innbyggere, 1000 i hele kommunen...) Og hvorfor?
blirjegsnartmamma Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Liten by.. Greit å kjenne noen i nærområdet, men når det blir så lite som en bygd som du beskriver her, så blir det bare for tett.. alle vet alt om alle..
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Bor i "større" by nå og kunne maxmaxmax gått ned til liten by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå