Misti Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Noen med erfaring? lurer på og dra i mai...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Min minste er å 2,5år til sommeren, men vi venter til han blir 4 el mer, da har de mer nytte av det. Du kan jo se på nettsiden dems og vurdere selv.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Vi var i fjor, da var mini 1,5 år og han stortrivdes. Det er jo mange karuseller han kunne ta sammen med oss. Og legoen var kjempespennende. Bodde på danpark søhøylandet ( veldig usikker på skrivemåten der) og det var kjempegreit. Svømmebasseng som vi hadde fri adgang til, et stort som han kunne vasse i og være med oss i, og et lite som rakk han til knærne med masse leker i. Det ligger i byen gjern ( usikker på skrivemåten der og) bitteliten by, men ikke så veldig langt å kjøre til hverken århus eller legoland, 1 time + vel
milla84 Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Ja det vil jeg absolutt si det er. Vi var der i fjor med vår som da var nesten 2 år og han hadde det kjempefint. Det skal sies at de to eldre barna til samboern også var med og at det var mest derfor vi dro dit. Men jammen var det gøy for minstemann også. Jeg vil si at legoland er en park som passer godt for barn i de fleste aldre jeg, og det syns jeg ikke det er mange andre parker som er. Det er også mer i parken enn bare karuseller og sånn. Duploland for de minste f.eks. Barna på nesten 2, 6 og 9 likte seg så godt der at vi reiser tilbake med dem i år også .
knøttet28 Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Tull å si at det ikke passer for en 2, 5 åring. Vi var der for 2 år siden med en på 2, en på 10 og ei på 13 - alle storkoste seg. Vi var der også i fjor med en på 3 og jeg ELSKER legoland. Det er noe for enhver smak der. I fjor var vi der første uka i juni - null kø og helt topp!! Jeg vil si at det er et sånt sted hvor det blir nye opplevelser for hvert år:)
Tirilille Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Å ja, vi var der i fjor med storesøster på 5 og lillebror på 2,5. Begge koste seg kjempemasse. Mye å gjøre for lillebror, og han kunne være med på masse aktiviteter. Det som er fint med Legoland i forhold til f.eks. Hunderfossen er at foreldrene kan være med ungene i småbilene eller togene. Min 2,5-åring var helt fasinert av små-landene, altså miniutgaver i Lego av autentiske miljøer. Og husk å kjøpe en matboks som ser ut som en legokloss med inngravert navn. Populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå