Gå til innhold

Forhøyet blodtrykk og utflatet SF-mål idag, ekstra UL i morgen.


Silje *trebarnsmamma*

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor idag, er 36 + 5. 4 uker siden siste kontroll. Jeg har gått på Trandate for blodtrykket hele sv.skapet og det har holdt trykket i sjakk, Vært fint og jevnt hele veien. Idag var det laveste trykket på 158/92, målte 3 ganger. Sf-målet var under det grønne feltet, nesten ingen forandring fra sist gang og jeg har ligget midt på den rød streken hele veien hittil. Urinprøven var fin da, og jeg har ingen hevelser i kroppen. Kun litt i beina på kvelden. Så... jeg ble igangsatt med min første også, 15 dager før termin pga sv.forgiftning... er litt småspent på ultralyden nå ja. Håper han har vokst, selv om magemålet har stabilisert seg.

 

Noen andre som har vært på ekstra UL pga sf-målet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare ønske deg lykke til :)

Håper bebis vokser som den skal.

 

Ps. sf-målet mitt sank i uke 34 samtidig med at hodet festet seg og sank lengre ned i bekkenet.

Sank fra overkant av det grønne feltet til rødstreken. Var på ul 1 uke senere og bebis var fremdeles over gjennomsnitt. Overkant av 3 kg da i uke 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) Har kommet hjem igjen nå, og alt så bra ut. Lillegutt er litt mindre enn gjennomsnittet, men det var mine 2 første også så det var ingen overraskelse. Litt mindre enn 3 kg mente legen. Ny kontroll om en uke, greit å følge med blodtrykket litt. Bør jo egentlig være glad for at magen ikke blir alt for stor da;-) Kan jo risikere å gå gravid i enda 5 uker, så rekker tidsnok å bli lei.

 

Tror magen her sunket her og, syms ikke jeg har den så mye i "vrangstrupen" lengre. ikke så mye halsbrann heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...