♥♥ M ♥♥ Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg bor i et helt nytt hus. Så ser ingen grunn til at noen skulle gå igjen her. Har bodd her siden i fjor sommer. Og det skjer egentlig mer og mer merkelige ting. Jeg har ikke sett noen eller noe slikt. Her er noen eks. på hva som skjer: Ytterdøren kan plutselig gå opp av seg selv ( dette begynte for noen dager siden, så nå låser vi alltid ) Når jeg snakker i telefonen på soverommet mitt, så hører de jeg snakker med banke/klikkelyder i bakgrunnen. Så de lurer på hva jeg driver med. Og ting endrer plutselig plass. F.eks i går lette jeg etter en film jeg hadde lånt av en kollega. Lette og lett. Fant den ikke noen steder. Jeg fikk litt panikk, for jeg orket ikke tanken på å miste noe en annen eier. Tømte skuffen i tvbenken, og tok alle dvdene som lå der i en kurv. Det lå kun en bok fra BI igjen i skuffen. Jeg lette over hele huset. Tenkte jeg får sjekke tvbenken igjen, og der lå filmen, midt oppå boken. Som om noen hadde lagt den der. Dette kan ikke ha skjedd. jeg bor alene med sønnen min, og dette var sent på kvelden, så han sov. Uff, ble rotete dette. Men vet ikke hvordan jeg skal tolke alt. Men det er blitt mer og mer slike ting. Men kanskje jeg bare begynner å bli skrullete :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå