*ei tulle+spire* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 ..og hvilken termin har dere satt her på bim? Jeg har mens termin 5 april, og ul termin 9 april..er ikke så mye forskjell på mine da.
Dossa :) Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har mens termin 11. april og UL termin 12. april.....så det er jo ikke store forskjellen. Men med de to andre så er jeg ganske sikker på at min termin stemte mer enn ul termin. Jeg har alle 3 gangen vært sikker på når jeg hadde eggløsning Det er vel en grunn til at jeg stoler mer på min egen termin tenker jeg
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 jeg stoler mest på ultralyd termin... MEN håper på min egen.. hehe.. forige gang kom han dagen før ultralyd termin da hadde jeg min egen 14 dager før ultralydtermin... nå har jeg min egen 10 dager før ultralydtermin... så jeg håper på min egen men tror mest på ultralyden......
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har faktisk bare en termin.. Både SM termin og UL termin er 6. april.. Håper det er et tegn på en punktlig baby:)
gravid&glad Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Jeg håper absolutt på UL-terminen som er imorgen. Menstermin er ikke før 10. mars. : )
Liljekonvall<3 Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har hele tiden stolt på menstermin, og i dag ble jeg endelig hørt!! =) Sykehuset setter meg i gang på menstermin om han ikke har kommet ennå, fordi de ENDELIG ser at de kan ha tatt feil!! =) Er så lykkelig!!! Så nå har de "flyttet" termin til 24.mars, og ikke 2.april!!
Spireline Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 med nr 1. hadde jeg menstermin 17 mars og Ul termin 21 mars. Gutten kom da 10 mars. Med nr. 2 hadde jeg menstermin 2. januar og UL termin 13 januar, jenta kom 2. januar. med nr 3. hadde jeg menstermin 8 mars, og Ul termin 16 mars, hun kom overraskende på oss alle den 17 februar.. og er satt til å være ca. 2-3 uker før termin.. dvs menstermin.. SÅ jeg er vel ganske klar over at UL termin for min del er bare tull.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå