Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Har sett en tråd inne her om dette før, men finner den ikke igjen. Man kan jo blø en del etter fødselen, samtidig som man er sår og øm nedentil grunnet sår og rifter. Hva er best å bruke?
eplejente Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg ser det er veldig delte meninger om dette her inne. Noen mener vanlige bind som libresse og always, men gjerne av de som "suger bra" og har vinger, typen nattbind. Andre sverger til Seba\saba (eller hva de nå heter) pga at det er så myke. Så har jeg da også hørt at disse saba kanksje ikke er så bra til syvende og sist, for de kan "henge seg fast" i stingene dersom du må sy etter fødselen. Har ikke født enda selv, så kan ikke dele min erfaring. En uke til termin.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jeg brukte always sine med vinger etter den værste blødningen var over. Men den første uka var det vel always ekstra lange med vinger tenker jeg. Jeg syns saba er grusomme og at libresse er harde.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har brukt de tykke og myke nattbinda til Always Store og myke med vinger!
Babyønske �� Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Jeg brukte Libresse Maxi. Nattbind første uken og etterhvert vanlig bind. Men brukte nattbind om natta for sikkerhetsskyld, hadde bla et par morgener jeg blødde litt når jeg stod opp. Blødde omtrent ikke noe etter jeg kom hjem fra sykehuset, men hadde en del brunlig utflod første 3 ukene. Jeg sydde også en del, og syns ikke de var ubehagelige mot stingene. Dette med blødning og renselse er så individuelt, så en må nesten bare prøve seg litt fram. Ha litt forskjellig i hus f eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå