Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Kjøpte meg svarte hunter støvler idag, for at de er så behagelige og praktiske:) Litt dyre men sikkert verdt pengene med tanke på kvaliteten.. Så er de jo tidløse:) Hva synes dere??
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 tja....utrolig kjedelige og veldig dyre for det lille merket høyt der oppe på skaftet!! Men har du råd så hvorfor ikke??? jeg er skråsikker på at du finner like gode støvler til en rimeligere penge:) men så var det jo det merket da.........mange som kjøper kun for det!!
MintCondition Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Syns de er kule jeg, og i mange fine farger. Og morsomt med noe annet en de eviiiiiindelige Ilse Jacobsen-støvlene "alle" har Selv sikler jeg på et par rosa Hunter-støvler
Mom2Two Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Passè;o) (og det for ganske lenge siden:-p) Hehe, her i Oslo er vel Hunter akkurat like vanlige som Ilse Jacobsen.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Syntes de er flotte.. Ønsker meg slike selv. Hvor mye måtte du gi? Har hatt ilse jacobsen støvlene mine i hvertfall 3-4 år nå. SÅ er på tide med nye
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 betalte 1099,- kr. Kjøpte sånne varmesokker i og, kostet vel 299,- men de er kjempevarme:) Vet det kunne ha gått like greit med ullsokker eller noe men men Veldig fornøyd, og vet de har vært populær ganske lenge og litt kjedelig nå, men de er ordentlige regnstøvler, og ganske greit å ha om man bor i Bergen:P
hundemamma ♥ Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Foretrekker Hunter foran Ilse Jacobsen. Skulle ha meg et par røde jeg men passet ikke størrelsen. Litt merkelige str. egentlig. Store men så vide at man glir forover dersom man har smal fot. Kjekt med den fleecesokken til å ha i. Forutenom passformen som drar ned for min del, er det problemer med at ytterflaten "tørker" ut temmelig raskt. Dette spes på mørke farger. Ikke la deg lure til å kjøpe silikonsvampene til 80-90 kr fra Hunter. Kjøp på vanlig skobutikk i neutral farge. Men skulle som sagt gjerne hatt et par røde selv Har sorte fra Gucci da så lider ingen nød og et par fra Viking. Og før noen skriker høyt om "hvorfor kjøpe dyre Gucci-støvler. Hva er vitsen med det?" så vil jeg bare informere om at de kostet 1800 eller noe så absolutt overkommelig.
hundemamma ♥ Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Tips: Hunter støvler til barn selges opp til str 38. Dame begynner på str 35/36 og er like stor som den til barn. Deretter vokser str proposjonalt opp til dame str 38. Prisen er veldig hyggelig også, ca 700. Mulig de er en cm lavere på skaftet og så har de en refleks bak men det er jo ingen ulempe
♥♥ M ♥♥ Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Hm, så jeg som bruker str. 37 kan like gjerne kjøpe barnestøvlene? Smart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå