Gå til innhold

til bake fra ul,gla nyhet fra meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er jeg tilbake fra ultralyd! grudder neg skikkelig. var nesten sikker på at det ikke skulle gå bra denne gangen, pga bløninger, tidligere ma, sa og mistanke om antifosfolipid syndrom. men jammen fikk vi ikke se en sprellende liten spire som turnet rundt,synlige armer, bein, nese og ikke minst- bankende hjerte,3,8 cm lang! er så gla nå.. ble satt 4 dager fram, så er 10+4 i dag, ny termin er 20 september:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse:) koselig å høre:)

lykke til videre

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!! Jeg har også sett min levende lille spire i dag, 6+4:o) Herlig følelse!! Lykke til videre!

Skrevet

ÅJ, da har vi samme termin!!! :)

Jeg er og 10+4 idag med termin 20.september! :)

Gud så skøy å få se sin lille spire, spesielt når du var så bekymret for om alt var i orden!!!! :)

Gratulerer så mye, kos deg nå som du VET at din lille spire har det bra! :)

Klem

Skrevet

takk så mye for det dere!

ja det er helt fantastisk å se et bakende hjerte:) er helt utrolig at noe så bittelite kan være så "ferdig"! fikk se hjerne halvdelene og den lille reka som slo salto inni der mens vi så på:) det var helt fantstisk.. skal slappe mer av nå, når jeg vet at det er liv:)

koselig med termin samme dag da, da må vi følge hverandre, kanskje vi får på likt?:)

Skrevet

Koselig å høre hva du fikk se idag med tanke på at min spire mest sannsynlig er på samme størrelse! :))

Fikk du vite hva hjerteslagene lå på?

Min spire ligger på mellom 160- og 177...

Ja, kjempegøy å ha noen som har termin samtidig som en selv.... :)

Skrevet

GRATULERER! Det er jo så fantastisk å se ja. Føler seg så lettet og glad etterpå for å ha sett spira inni magen. Og det er jo helt utrolig hva man kan se, selvom de er så bittesmå. Jeg fikk 11+3 igår, og crl var 44mm.

2. gang jeg er på ul,så nå er jeg sikker på at dette skal gå bra,

Skrevet

hjrteslagene lå på 170, som var helt normalt. fikk se bilder i 3d, det var kjempe gøy, så nesten et lite ansikt. fikk masse fine bilder med meg:) skal også på ul den 23 mars, da vil jeg vel være rundt 14 uker så gleder meg til å se utviklingen:) ja det er rart hvor mye man kan se! det er jo nesten ferdig utviklet, bare i miniatyr format. helt utrolig:) fikk også beskjed om at det var liten sjanse for at det skulle gå galt nå når vi hadde sett at alt er bra. klarer nok likevel ikke å slappe av før jeg får svarene på prøvene på utredningen for antifosfolipid syndom her i gården, får de i slutten av uka nå. håper selvsagt de er negative, men er de positive får jeg i det minste medisin.for nå er jeg bare glad for at alt ser normalt og fint ut:)

Skrevet

Godt å høre at rundt 170 er normal hjertelyd, jeg var redd den var høy..hehe....

Skjønner veldig godt at du ikke helt klarer slappe av ettersom du ikke har fått avklaring angående syndromet....Samtidig er det jo flott å høre at dersom prøvene skulle være positive, får du hjelp med medisiner!

Krysser fingrer for at du slipper det da og kan få nyte dine måneder som gravid! :)

Skrevet

Fantastisk god nyhet å høre!!! Det gir meg litt håp også, at andre som har mistet før ser ut til å kunne fullføre svangerskapet!! Nå ble jeg veldig glad på dine vegne::))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...