HarSkjønnDatter Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Nei, men kan gjerne verve deg som konsulent til Miranda's skin care? Om du vil så send meg en pm eller svar på denne tråden;)
MegOgMine3 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jeg kan godt verve deg:) masse og oppnå i tupperware:) send meg info på PM så tar jeg kontakt med deg:)
<3Sosivov<3 Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg kan også. Vet ikke hvor du bor, men hvis du er fra Østfold kan jeg si at vi har en fin gruppe med morsomme salgsmøter!
tåke Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Hei hei, Eg kan verve deg som konsulent til tupperware hvis det ikkje har ordna seg, er en utruli kjekk ting å drive på med og du kan oppnå mye, uten at det koster deg noenting Send meg en mail hvis du er intressert [email protected] Ha en fin dag Malin
ARR Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Hei. Jeg er konsulent på sørlandet og verver deg gjerne, hvis du ikke har begynt alt. Denne helgen er det gratis startbag. Ta kontakt på mail [email protected] Ameli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå