mortiltresnart Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hei! Er i min ellevte uke, er og har vært skikkelig kvalm! Men magen som har vært ganske stor og oppblåst har liksom blitt nesten helt flat igjen! Kan ikke huske dette har skjedd i mine andre graviditeter. Noen som har opplevd noe lignende? Bortsett fra at jeg fortsatt er kvalm føler jeg meg ikke særlig gravid lenger....
Mamma-til-3-jenter Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Hei! Jeg syns også at magen min er blitt mindre. Hadde masse luft i magen for noen uker siden, er blitt mye bedre i det siste. Så jeg regner med det bare er derfor. :-)
LilleSolaMi<3 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 jeg så kjempegravid ut tidlig i sv.skapet,men da den værste lufta gikk bort,ble den flat og så kom den ordentlige babymagen rundt uke 20=)
tjorven- nr 3 Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 helt normalt !! Mye luft i starten som roer seg etterhvert =) Den blir stor nok til slutt, ikke fortvil ; ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå