Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Er så lei mannen min. Han sitter oppe hele natten, og sover hele dagen. Dette ødelegger familien vår. Føler meg som en alenemor. Har nevnt dette for han før, men han tar det ikke seriøst. Må jeg virkelig gå fra mannen min for å få et bedre liv. Jeg elsker han veldig, og vil ikke splitte familien pga. barna.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Spillavhengig eller noe? Hvis han spiller dataspill om natten (wow eller lignende) ville jeg sørget for å kvitte meg med internett for en stund. Lenge nok til å få oppmerksomheten hans slik at jeg fikk fortalt at dette ikke gikk lenger, og drasset ham med til et familievernkontor eller lignende, slik at spillavhengighet og ekteskapsproblemer kunne blitt satt på dagsordenen.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Du elsker ham, da er det håp... Vet ikke hva som er galt med ham, men kanskje familievernkontoret kan hjelpe dere å finne ut av det? Ofte må det en nøytral tredjeperson til for å få dem til å forstå.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Han sitter opp å spiller, ser på film, og er på internett. Kommer aldri til å få med han på familiesamtale. Føler meg hjelpesløs. Jeg vil så gjerne at det går bra, men jeg tror ikke han klarer å forandre seg. Han er et nattmenneske, men når man har familie så nytter ikke det.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Få ham til å gå til legen. Han er ikke frisk. Jobber han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå