Gå til innhold

Det tar så lang tid å roe henne etter nattamming. Noen tips?


hurra1234

Anbefalte innlegg

Inatt ammer jeg 20 minutter, og bruker så nesten 2 timer på å roe henne ned igjen. Hun er bare 1 md gammel, men det finnes noen triks? (Hun tar ikke smokk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. jeg har og snuppen min ved siden av meg sånn som du.

 

Når jeg ammer han har jeg han inni et teppe som han ligger på om natta, også putter jeg dyna hans under dyna mi, så den skal holde seg varm. Når jeg har rapet han, har han som oftest sovnet lett. Legger han forsiktig ned og holder en hånd ganske fast på magen hans og rugger litt frem og tilbake. Når jeg begynte med det tok det en del tid før han roet seg, men det blir bedre og bedre for hver dag.

 

Du kan jo teste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg lurer på om jeg skal reive henne litt. - Surre et teppe litt hardt rundt henne. Så hun ikke mister alt trykket rundt seg når jeg leggger henne fra meg.

Inatt forsket jeg på å ikke ta henne opp for raping, og da sovna hun faktisk fortere. Tror ikke hun trenger rape alltd. Kanskje hun bare våkner av at jeg legger henne på skulderen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke rape har jeg dårlige erfaringer med :( men det er jo veldig individuelt. Min småttis svelger vist masse luft når han spiser, så det blir mye magetrøbbel.

 

I går kveld var han veldig urolig og skrek selv om vi prøvde alt. Han var nok overtrøtt som bare rakkern. Pakket han hardt inn i et mykt teppe og snakket rolig til han uten å rugge han alt for mye. Da tok det 5 min også sov han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...