tussemor5 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg skal ha dåp etterhvert og har tenkt å ha ett kombinert tapas-koldtbord. Har noen ideer på hva jeg skal servere, men lurte på om dere dyktige "hjemmekokker" har noen gode tips og oppskrifter!!!!!!!!! Jeg tar gjerne i mot tips til kakebordet også
Gjest amandine Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Kan sende deg en mail med gode meze/tapasoppskrifter, og vil anbefale deg en titt på www.detsoteliv.no for kakene:)
Bie&babylove:-) Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Hei! Jeg har ihvertfall et godt forslag til et koldtbord som er litt utenom det vanlige, og man kan gjerne kalle det tapas.... ihvertfall noe av rettene. Pai med bacon og sopp Marinert kalkunfile Kjøttboller i tomatsaus Karbonaderull Ovnsbakt laksefile med siton og dill Pastasalat Hjemmelaget potetsalat Div. spekeskinke, spekepølser ol. Vanlig salat Marinerte oliven Skalldyrskabaree Roastbeef med løk Eggerøre og røkelaks Majones, remulade, rømme og dressinger. Godt brød, foccacia og smør. Jeg laget dette til snuppas dåp og det ble en kjempesuksess!! Send meg en pm hvis du vil ha noen oppskrifter! Lykke til....
X-tonus Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Det finnes en tapas-tråd på denne debatten et sted. sikkert forsvunnet fra forsiden nå, men gjør et søk på tapas på dib forum så finner du den sikkert. Det var mange gode tips der. Lykke til!
tussemor5 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2009 Tusen takk for svar!!!!!!! Dette skal bli en riktig så bra dåp tror jeg;) Send meg gjerne oppskriftene deres, det var mye som hørtes veldig godt ut altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå