Gjest Sekretøsa Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Så da må jeg vel begynne runden med å sende rundt info i hytt og pinevær da, eller? Hvilke steder er det som automatisk henter inn fra folkereg. da?
* 5 om dagen * Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Gratulerer :-)) det viktigste er vel å gi beskjed til banken. også må du endre sertifikatet ditt..og passet ditt må du ikke glemme,før du evnt skal ut å reise... ellers så er det ikke så mange som trenger navnendring, men jeg hadde nok kanskje sendt e-post til de viktigste...kommunen og strømlevrandøren feks...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Alle forbindelser som har deg som kunde... Det er en myte at sånt går automatisk overalt.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 jeg har også nytt navn og hvis du skal ut å reise er det bare å ta med det brevet ang navne endring så slipper du å endre passet. Husk banken og førerkortet ja,og hver gang jeg fikk post ringte jeg dem og sa at jeg har fått nytt navn. Banken vil gjerne se dokumentet og det må du ha med til biltilsynet også! Grattis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå