Gå til innhold

Hvor lenge kan man sove på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en skikkelig magesover og skjønner ikke helt hvordan jeg skal kunne ligge på noen annen måte og sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også magesover..nå er det delvis ømme pupper og delvis vond korsrygg som gjør at det ikke er så behagelig å ligge på magen..jeg pleier å legge det ene beinet ut i vinkel, så jeg ligger litt mer på den ene siden, men fortsatt litt på magen;-)

kjenner også at magen blir større( er nr 2), og jeg må vel bare innfinne meg i å sove på siden..klarer hvertfall ikke å sovne på ryggen!!!

husker etter fødsel med nr 1, at jeg la meg på magen første natta;-)

Skrevet

man skal jo heller ikke ligge rett på rygg etter 5.mnd... da må man bygge opp litt på ene siden :)

jeg liker å ligge på magen eller på siden, så jeg ligger på magen, men skyver ene beinet opp, slik at det blir litt skrå :P slik kan man ligge leeenge tror jeg :) babyen sier hvertfall ifra dersom h*n blir ''klemt''

Skrevet

Jordmor sa jeg kunne ligge på magen så lenge detvar behaglig for meg. Babyen ligger trygt og godt inni magen, og tåler en del :)

Skrevet

Så lenge du klarer det og ikke får vondt. Jeg har sovet på magen fremtil 8.-9. måned med de andre, ikke helt flatt da (ene benet trukket opp), ikke noe problem det, og da hadde jeg større mage enn normalt.

Skrevet

Kjenner at han romsterer inni der når jeg ligger på magen, kjenner ikke noe til han ellers i hverdagen.. Er kanskje litt trangt inni der når jeg ligger på magen.. Men er ikke vondt da! Ellers ville det vel ikke vært så behagelig å ligge på magen.. Fikk vondt nok i magen etter ul, så var ikke så veldig godt akkurat!

Skrevet

Så lenge du klarer, jeg er selv magesover og sov delvis på magen helt til slutten forrige gang. Jeg synes det var mest behagelig også:)

Skrevet

Jeg er også magesover, men nå kjenner jeg det sparker som bare det om jeg prøver å ligge på magen. Jeg har funnet meg en ekstra pute som jeg ligger på kanten i sengen, den ligger jeg med slik at jeg har magen mellom sengen og puten. Så da får jeg det behagelig, og den lille sparker ikke så mye, så da har vel h*n det bedre også.

Jeg er 18 uker i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...