Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hva koster det å ha flyttebyrå - 100 kvadrat leilighet, vi pakker inn og ut sjøl, bare noen som bærer og kjører, 5 km kjøredistanse.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Dette bør du jo høre med flyttebyråer om. Har akkurat bestilt flytting selv etter å ha sjekket med flere byråer ang pris. Vi bestemte oss for en timesbasert avtale kontra fastpris (ca 15000 for det). Gjør all pakking selv, men trenger bærehjelp og da er det godt å ha flyttefolk:) Timesprisen ligger på ca 800 +-....Dyrest med fastprisavtale fant vi ut, i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Takk for svar. Jada, har sett litt rundt på byråer, men ofte greit å høre direkte fra kunden også, i tilfelle noen har noen supertips:-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Uff, flyttebyrå er dyrt Da kan heller mannen min og kameraten hans hjelpe dere
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Vi brukte majortrans (Oslo) da vi flyttet for tre år siden. De stilte med 3 mann, og tok rundt 1500 i timen. Vi flyttet bare 300 meter mellom to leiligheter, men hadde ingen til å hjelpe oss, jeg var gravid med nr 2 og hadde ei på 17 mnd som løp i beina mine. For oss var det verdt hver krone å bruke disse. Vi hadde pakket alt på forhånd selv, båret ned fra loftet osv. Så folkene tok rett og slett bare eskene (bananesker er flotte å pakke i, og du får de gratis på nærmeste matbutikk), og løp ned fra leiligheten med de, og over i flyttebilen. I tillegg var det godt å få hjelp til å flytte TV, stereo, seng, vaskemaskin, konfyr, og alle disse store og håpløse tingene. prøv å pakk mest mulig, skru fra hverandre evn senger osv, på forhånd, så bruker de kortere tid hos deg. Ring rundt på forhånd og sjekk priser, google litt på flyttebyråer rundt der du bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå