Gå til innhold

Frisør og sminke


Plutselig blir vi visst 4!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

To venninner av meg som er frisører skal fikse hår og sminke for meg til bryllupet. Hvor mye bør jeg betale? Hva er det vanlig å betale for slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt ann på hvordan dere kom frem til denne løsningen sikkert. Jeg skal ordne en venninne på håret når hun skal gifte seg,men jeg vil ikke at hun skal betale meg noe,men dekke de utgiftene jeg har . Jeg gjør dette fordi jeg selv ønsker det.

Men de er jo 2stk og da er det jo litt vanskelig å vite hvor mye hver av dem bør få. Du skal jo spare på å ikke gå til frisøren syns jeg da =)

Du kan jo rett og slett spørre hva de vil ha betalt. Vil de ikke ha noe betalt,vil jeg nok kansje kjøpt en liten gave til dem som takk kanskje...

 

Hm,virket så enkelt å svare på dette,men var visst veldig vanskelig å forklare..hehe

Skrevet

Hvis du karakteriserer dem som venninner, og ikke bare bekjente, ville jeg faktisk ikke betalt noen ting. Ikke ville jeg krevd noe om jeg var frisør heller.

Men å kjøpe en liten oppmerksomhet til dem, eller spandere en god middag som takk, synes jeg du kan gjøre.

Du er heldig, forresten! Jeg kjenner ingen frisører, og må betale 2000,- bare for håroppsettinga. Sminken legger jeg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...