tre små luringer Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg våkner og ligger våken i flere timer, så irriterende, får ikke sove, og blir så sliten på dagen, masse vondt i magen får jeg også... andre som og har det sånn?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 jepp. er helt normalt. jeg har heldigvis sovet de tre siste nettene såpass at jeg ikke ligger våken i flere timer før jeg sovner.. våkner ja men sovner fort. såsant hendene ikke verker. er 10 dager på overtid og det er deilig å kunne sove litt igjen!!! men når jeg ikke sov, så følte jeg meg ikke stuptrett om morgenen.. hehe bare at etter mnd uten søvn går man litt i sin egen boble...
treningsberta Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 jeg og. blir utrolig sliten av det. Men har heldigvis mulighet til å få sovet/slappet av på dagtid. Og i natt sov jeg kjempegodt. Lever lenge på de nettene man sover godt:-)
hehs Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 JAAA!!! og jeg er så lei å sliten av det, svetter, drømmer, har vondt i magen, og når jeg endelig sovner, da våkner jeg at jeg må tisse... husker det var slik sist og, og da fikk jeg høre at kroppen gjør seg vant med nattevåk og amming, så alt har nok sin forklaring:)
Chiquita Bananas Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Jepp - har hatt det slikt siden jeg var 4,5 mnd på vei. Har egentlig ikke fått sovet noe særlig siden jeg ble gravid. Men nå de siste månedene er det helt sykt - er jeg heldig får jeg sove i strekk 5 t ellers går det 1-2 t der, våken noen timer...sove en time kanskje - så opp med lillegutt og etter noen timer sove 1-2 t før ting må ordnes hjemme og lillegutt hentes i bhg. Mens sambo ligger og snorker seg gjennom hele natta ! Samme som skjedde med førstemann - var helt zombie da babyen kom.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Huffja, strever med det jeg også, og har gjort det lenge. Sliter med bekkenet, ryggen og kramper i leggene, og finner aldri roen. Hvis jeg er så heldig å sovne, så må jeg jo på do en time senere.. Er først på morgenkvisten jeg sovner skikkelig- av utmattelse. Nå er jeg sykmeldt pga alle disse plagene, så jeg kan sove ut litt, men det er rimelig slitsomt i lengden.
Raggis Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Vi er mange!! det gjør vondt å ligge sånn, det gjør vondt å ligge sånn dær også det svir i hofta ryggen verker, babyen sparker. Ligger jeg endelig godt, må jeg på do, ha noe å drikke, spise, på do. Så tilbake å finne liggestilling. også må jeg på do igjen. og sånn holder jeg på til mellom 5-7 om mårran nesten hele tia
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Skriver under på denne! Dårlig rygg, mage som minker enkelte (mange egentlig) liggestillinger, tett nese og en blære som må tømmes for hver dråpe som fylles i den! Jammen med meg godt vi har noe stort å se frem til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå