Gå til innhold

Da flytter mannen hjem til sin mor.. stakkars... :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sende inn alt av søknader til nav i morgen,drar nedpå der sånn at alt blir fyllt ut riktig. Og mannen min må jo ut før jeg får godkjent noe.. Så sa ringte han moren sin, og spurte om han fikk bo der til han fant seg en skikkelig leilighet. Jaja, blir sikkert "koslig" det... ;)

 

Hun er ei kjempeherlig dame, men kan virkelig å skravle.. så han blir vel gal til slutt som han sa.. Men da er han iallefall ikke helt alene heller, og får litt bedre tid å finne seg noe som passer han. Dumt å bare ta en leilighet bare for å ha et sted å bo...

 

Men kan det virkelig ta 4 mnd før jeg får noe form for støtte? Hvordan skal det gå da?:S

 

Huff, håper jeg slipper å vente så lenge, ei venninne av meg fikk jo OS etter 2 uker, så er jo lov å håpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen anelse om hvor lang behandlingstiden er, men håper du kjapt får stønadene du trenger.

 

Og han får bare kose seg med mora si, det var tross alt han som valgte å gå...;-)

 

Stå på, du er en sterk dame og du vil klare deg helt fint! =)

Skrevet

har venta på os siden oktober i fjor og fekk nytt brev nå om att det ikke blir noe før tidligest uke 18.

lurer på om jeg får tilbakebetalt eller ikke.

 

Skrevet

Tuller du??? Så lenge??? Hvordan har du klart deg alene da?

 

Grøss... håper virkelig jeg er heldigere med behandlingstiden...

Skrevet

Takk for det ;)

 

Skal nok gå bra ja.. han klarer seg nok ja, var jo han som ville dette, så da må han nok bare gjennomføre d ;)

Skrevet

har jobb men tener ikke nok til å leige leilighet,så har til nå fått bo i huset meg og sambo hadde sammen.

lån osv blir trukket ifra min gevinst når huset blir solgt.

hadde ikke hatt kjangs om jeg ikke hadde hatt denne muligheten.

utvida barnetrygd og minstebidrag gikk ganske kjapt da.

men bidraget er ikke regna ut enda,det kunne ta enda lenger tid visst.

Skrevet

Herregud tar det så lang tid. Vi flyttet fra hverandre i begynnelsen av feb. Har akkurat sendt inn. Du får etterbetalt, men allikevel må jo ha noe å leve av nå. Tror jeg må låne noe jeg.

Skrevet

Ja, da må jeg seriøst på sosialen jeg da, ikke akkurat mange jeg kan låne noe særlig med heller... :s Håper det går fort! Og ja, man må vel få tilbakebetalt i ventetiden??

Skrevet

ja jeg og har åtte låne litt,så det som skjer er jo att jeg setter meg i mye gjeld pga dette.

helt utrolig att det skal ta så lang tid.

er ikke alle som er så heldige som meg som kan bo nesten "gratis",må jo betale alt tilbake seinere.

det som er ekstra synd er jo att om det skulle dukke opp en leilighet så kan jeg ikke ta den pga nav er treg,dermed vet jeg ikke hva mnd lønna blir liksom.

Skrevet

Huff, får så vondt av dere. Men holder en knapp på at mannen kommer tilbake når han får våknet fra depresjonen sin.

Skrevet

Ja, er jo lov å håpe.. men det tar nok litt tid... men hvem vet? :)

Skrevet

Hva skjedde for dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...