Gå til innhold

Selvdigger i dag :) Nye magebilder på profilen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor nå ja? :) Tenk at det bare er 6uker igjen til termin! Synes ikke jeg har vokst så veldig siden uke 27, men det kommer vel... Opp 13kg så langt, mest mage og blodmengde tror jeg.

Blir glad for kommentarer og for å se andres bilder i ca samme uke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en fin gravid mage :)

Jeg er like langt som deg, har termin 12 april.

Jeg har litt større mage enn deg, men ikke mye.

Hvordan er formen din?

Jeg er tung, sliten, vondt i ryggen, vondt i bekkenet og beina - noe som gjør at det er vondt for å gå. Ellers sover jeg dårlig.....huff......gleder meg til vesla kommer :) :)

Skrevet

Så fine bilder :) Moro å se andre mager og 3D bilder. Har noen liggende på min profil, men er ikke like langt som deg. Begynner på uke 30 om to dager.

Skrevet

Fin mage har du!!! Vet du kjønnet? Tipper det er ei jente... ;)

Skrevet

Takk for svar dere :)

Oline75: Du beskrev formen min ganske perfekt igrunn ;) Tung stiv, mye hoven og går på sparebluss.. Sjeldent god søvn, men akkurat _det_ kunne vært verre.

Cecil: Fin mage du også ja!! Ser jeg var litt fyldigere enn deg rundt uke 27 ja, hehe :)

Og Troya, ja det er ei jente! :) (har jeg typisk jentemage, eller var det 3d bildene som var avsløringen?)

Skrevet

Hehe, ja jeg startet svangerskapet med å gå ned over 8kg pga hypermesis, hadde ønsket jeg var litt større igrunn. Babyjenta i magen veier riktignok 250g mer enn gjennomsnittet heldigvis:)

Skrevet

Tenkte på typisk jentemage, ja!! Rund og fin! Sånn som min, he he....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...