Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hvem skal sitte ved "VIP- bordet sammen med brudeparet?" Brud, brudgom, forlovere, foreldre og??? Er det flere?
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 I de bryllup jeg har vært i har det vært forlovere, foreldre og brudeparet. Kanskje besteforeldre om de er der. Men som brudepar blir dere ikke sittende ved et og samme bord hele kvelden, tvert om. Må jo "mingle" blandt gjestene deres.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Ååh, takk for svar! Men skal man ta med forlovernes samboere/ektefelle på det samme bordet?
Sivalur Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Vi hadde ikke forloverne ved 'VIP' bordet. Satt i E-formasjon, og på langbordet satt jeg og mannen i midten, våre foreldre på sidene der, og neste nærmeste slektninger utenfor der igjen. Forloverne satt på sidebordene, sammen med sitt følge. Da jeg selv var forlover, satt jeg også på sidebordet, den gangen i en hestesko.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Vi hadde langbord, med oss på midten og foreldre ved siden av. Besteforeldre ved siden av der igjen. Forloverene våre satt rett ovenfor oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå