Gå til innhold

MADE IN BED er du der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

du svarte på spørsmålet mitt angående når jeg skal teste med graviditetstest... Jeg testet posetiv på el søndag, mandag og tirsdag, hadde sex alle disse dagen tilogmed onsdag kveld... er det for lite? mente du at da hadde jeg ikke eggløsning før torsdag? er ikke helt inne i dette desverre:-( Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen;)

Om tirsdag var den siste dagen du testet positiv på eggløsning, så holder det lenge at dere hadde sex tom onsdag;) Det er mer enn nok;);) Masse lykke til.

Skrevet

takk takk for svar.. :-) ja håper virkelig det... men har jo allrede tatt to graviditetstester:-s helt håpløs jeg... hehehe..

jeg har to tette mde bare 12 mnd mellom. yngste er nå 9 mnd og jeg sluttet å amme da hun var ca 4 mnd... men her på onsdag natt kjente jeg at jeg var våt på armen og at det kom litt melk ut. Kan det tyde på greviditet? Har ikke presset melk ut på maaange mnd...

Håper virkelig:-) har du noen små?

Skrevet

Jeg har en tulle på 20 mnd:) Prøvd i 8 mnd på nr 2..argh!! haha.

Jeg har hørt om mange som har fått litt melk igjen når de er blitt gravide;) Så krysser fingrene for deg;)

Jeg er håpløs med testing sjøl jeg..haha. Har du noen eggløsningstester igjen da? Man tester positivt på el-test før graviditetstesten om man er gravid;)

Skrevet

håper virkelig den sitter for seg snart...

Ja har noen tester igjen, spennende, får prøve å se om el testene er positiv... en artig greie. det visste jeg ikke...

lykke til med prøvingen, håper det sitter for oss begge snart:-) hør gjerne av deg og fortell hvordan det går...

Skrevet

Takk;) Du må også gi beskjed. Bare noen dager til du får svar;)

Skrevet

heji heji igjen....jeg har testet med el test i dag... det kom to streker, men da jeg hadde el var teststreken sterkest. Idag var den litl svakere enn kontroll streken... Om jeg evt ikke er gravid, skulle det kommet noen strek i det heletatt eller er det vanlig å ha en svar strek uansett når i sykluss man tester?

Har også menssmerter, føler det er det i hvertfal. Er jo livredd for at det er mens på vei. Vet du om det er vanlig å ha det selv om man er gravid???

Skrevet

El testen skal ha to like sterke streker om den er positiv. Eller at testsreken er sterkere enn kontrollstreken. Alt annet er negativ. Det kommer nesten alltid opp to streker på el-tester fordi kroppen har LH-hormon i seg. Men før el kommer stiger dette nivået. Derfor får man positiv test.

Det er veldig vanlig å ha menssmerter om man er gravid. Krysser fingrene for deg altså.

Ps- mange som ikke tester positivt på el-testene før 2 dager før de tester positivt på g-test;) Så det er håp;)

Skrevet

Takk for svar,,,, er så vanskelig å vente med å teste til ikm..... håpløst så laaaaaaangtekkelig de dagene er... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...