Gå til innhold

Er det mulig å finne tilbake til hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet fra hverandre på nyåret. Har to små barn og ønsker selvfølgelig at barna skal vokse opp med mor og far som er sammen. Men i en hektisk småbarnstid har vi sklidd frahverandre. Vi er glade i hverandre. Men vi får det liksom ikke til. Problemet er vel at vi ikke har snakket sammen. Vi har ikke gjordt ting sammen. Og levd hvert vårt liv. Noen som har funnet tilbake til hverandre etter ett brudd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det går an. jeg og sambo hadde STORE problemer i fjor vår. vi bodde sammen, men gjorde ikke annet enn å krangle. og når vi ikke kranglet snakket vi ikke noe særlig sammen. vi var begge klar over at dette gikk bare en vei. jeg hadde egentlig gitt opp. sambo hadde noen små forsøk på å få ting til å funke. kom hjem med blomster... foreslo å reise på ferie osv.. men jeg var egentlig ikke interessert i å prøve en gang. tenkte vel det at det kom til å holde en liten stund og så var det på an igjen. men så ble jeg gravid og begynte å tenke "oss" igjen. nå har vi det bedre enn på veldig lenge. tror faktisk at den perioden nesten var litt bra for oss. han fikk se at han ikke kunne ta meg for gitt. jeg fikk ut alt som plaget meg. jeg fikk se at han brydde seg mye mer om meg enn jeg faktisk hadde trodd. og nå har vi felles økonomi. det slet sånn på meg tidligere, da jeg nesten ikke får inn noe. og han tjener veldig bra. jeg måtte liksom klare meg selv. og der satt han på "pengesekken sin".

Skrevet

Ja det er litt det jeg tenker også. Vi får ting litt mere på avstand ved å ikke bo sammen. Ser jo at det var eneste løsningen for oss nå. Men litt vanskelig å ta det skrittet å evnt flytte sammen igjen. Må jo være helt sikre. Men vi får vel bo litt frahverandre å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...