Reveenka Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Vi er altså de heldige vinnerne av vinterferie denne uka - med strålende vintervær, passe kaldt og en sol som begynner å varme i fjeset! I dag har vi kost oss i dyner og tepper fora tv'n med fyr på peisen og frokost i fanget, før vi gikk ut for stelle kaninunger og etterpå sørge for skispor på jordet. nå ser snøhaugen her ute ut som en sveitserost etter at revungene har gravd huler og ganger! nå gjør vi kål på de siste fastelavnsbollene, og kooooser vårs! c",
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Vinterferie etter alle kunstens regler vil jeg kalle det:-) Kos dere med peis, tv, kaniner og sveitserosten. Den osten holder forøvrig på å smelte alt den kan her:-( Varmegradene har satt sine spor...
Reveenka Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Varmegrader? Her er det så mye av det hvite greiee at det tregs to gode somre for å smelte alt samme....
Superlis Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Høres ut som en fantastisk start på vinterferien!! Håper dere holder dere friske og får nyte ferien!! Neste uke er det vinterferie her,jeg håper på mange varme grader og sol:))
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Ikke mye sol å skryte av her da.Men sne.....DET har vi fått mer enn nok av!! Ser for meg den osten ;O) Har sendt ut ungene jeg å.Håper det blir en snemann eller noe til slutt,hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Åh så deilig det høres ut!!! Kos dere masse masse masse:-)))
Karomamma Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Dere har vel kost dere masse denne uka? Når jeg ser ut av kontorvinduet nå, skulle jeg ønske det var vi som hadde vinterferie Fortsatt god friuke
Gummelillan Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Hørtes da vanvittig deilig ut!!! Vi hadde ferien i forrige uke. Masse snø, ikke fullt sååå mye sol som denne, men deilig lell ;-) Kos dere med de siste fridagene og gled deg til å ta fatt på ny og spennende jobb etter ferien!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå