*ei tulle+spire* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Skulle kjøpe barnesete med isofix opplegg i går, hadde gledet meg til et klikk opplegg, så vi slapp sele tullet. men da vi kom dit og skulle kjøpe, fant vi ut at vi har for gammel bil! vi har 2000 modell, og vi fikk beskjed om at bilene ikke kom med isofix fester før etter 2002. Ble skikkelig skuffet jeg!
Kliko Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Ja det skjønner jeg godt! Hadde jeg blitt også hvis jeg hadde sett meg ut en sete.. Har selv en 96 modell så kunne i grunn glemme et sånt sete, så her blir det det med belte styret ja =)
Hera Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Men det finnes seter med base som er for biler uten isofix også. Vi har ett Acta Graco sete med base, men uten isofix. Så ikke fortvil:0) Det finnes sikkert andre merke også som har samme system.
loveandmarriage Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Signerer denne. Har også Acta Graco sete med base. Det er superenkelt:) Så du trenger ikke isofix for at det skal være enkelt altså
Randis Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Maxi cosi er enkelt uten iso-fix greia også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå