Gå til innhold

Stelleveske kapittel 14 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg er helt avleggs... Vi kjøpte vogn, der fulgte det med en stelleveske...Og den er den eneste vi har brukt. Der var liggeunderlag med og alt. Er ikke det standard på alle vogner? Eller var vi bare tilfeldigvis heldige?

Bare ser alt pratet om stellevesker her inne. Kunne ikke falt meg inn å kjøpe en til, hva skal man med to? ;P

Dette er iiiikke kritikk av dem som vil snope en ny stelleveske til seg selv altså ;P Jeg er fornøyd med 1 vanlig håndveske og 4 par sko også jeg, mange damer vil ha 10 vesker og 40 sko, ingenting gale,bare forskjellige typer kvinnfolk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, er ikke standard at det følger med stelleveske, så dere var nok heldige ja:)) og derfor kjøper mange stellevesker utenom vogna for å si det sånn. Men heldige og heldige, tror simo alltid selges med stelleveske(??) mener det ikke er kjempe sjeldent at det følger med, men vi har netopp kjøpt oss en ny teutonia mistral s, og der var det ikke stelleveske med... så jeg er på jakt etter stelleveske nå. Og har gjort meg opp en mening om hvilken ype jeg vil ha ;)

Skrevet

Fulgte ingen stelleveske med briovognen vi kjøpte...Var ingenting ekstrautsty som fulgte med til vognen vår. Vi måtte kjøpe alt i tillegg, som myggnetting og regntrekk etc.

Skrevet

Fulgte ikke med stelleveske til vår, nei... og skulle jeg først kjøpe en ville jeg ha en som var fin! Har ikke konferert med mannen, da, så kanskje vi ender opp med å kjøpe 2 likevel, hehe... ;)

Skrevet

Jammen da så ;P Da hadde vi bare flaks ;P

Og gubben hadde flaks og. Vår Basson Roma er grå,ergo en helt grei grå stelleveske. Som pappaen stolt kunne gå med også :P

Vognen har forresten vært veldig bra, men tålte bare ett barn..:Altså, idet småen vokste ut av den gikk bremsen ad dundas... Nå står den pensjonert permanent i barnehagen som sovevogn til prinsessen....

Vi må nok kjøpe ny hvis magen min er grei og gir oss et nurk til ca 23 oktober...Med STOOORE hjul til vinteren.

Lykke til med jakten i stelleveske-jungelen ;P

Skrevet

Kan aldri få for mange vesker eller sko :)

Skrevet

Fulgte med stelleveske til Simo-vogna som vi kjøpte til 1.mann. Men den er ikke vanntett, og det fant jeg ut var veldig dumt, så jeg skal shoppe meg ny stelleveske denne gangen ja! Moro å shoppe litt da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...