Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hvor mye kan man jobbe i tillegg til å motta dagpenger?Er dette 66% av lønnen man har hatt?Jeg har brukt om min kvote på sykepenger og må jobbe 6 mnd igjen, opparbeider jeg med retten på syepenger når jeg går på dagpenger?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Du kan jobbe opptil 50% men dagpengene dine blir redusert vis du jobber. Dagpenger er 62,4% av tidligere lønn, pluss barnetillegg vis du har barn.. det med sykepenger vet jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Tror mannen min får 17 kr dagen pr barn i forsørgertillegg..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 det er 17kr pr barn pr arbeidsdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå