*TINCO* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 er blitt støttemedlem hos treningsenteret i det siste og nå MÅ jeg komme igang igjen. men jeg vil ikke gå igang med noe som tar motet fra en lite inspirert kropp... så derfor lurer jeg på om noen vet hvor svett og andpusten jeg faktisk kommer til å bli på en basic step time? *gomlegomle på twist*
Tribal Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hvordan i all verden skal noen kunne svare på det?? Det kommer jo helt an på en hel rekke faktorer som ingen av oss har forutsetninger for å vite noe om. Har du trent tidligere? Har du trent step tidligere? Kan du grunntrinnene, så du ikke blir begrenset av å måtte nistirre på instruktøren hvert sekund? Er det en flink instruktør med et godt program tilpasset nivået? Svetter du lett? Hvor god kondis har du? Når det står basic skal det være tilpasset nybegynnere, men nivået på dem som deltar kan sikkert variere for det. hvis du vil trene step er dette timen å begynne med. Men akkuart hvor mange dråper du vil svette tror jeg ikke du vil få svar på før du har prøvd. Ja, jeg vet at dette var et veldig flåsete svar.
*TINCO* Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 som du spør så får du svar =) er bare litt redd for å dumme meg ut, har ikke vært på noen slike timer før. ser for meg at alt går i ball og at jeg blir helt satt ut. men når det står basic så er det litt lette trin og roligere tempo?
Norwegian by injection Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Basic er nok ganske enkelt ville jeg tro, men jeg er enig med Tribal...det som er tøfft for noen er lett for andre og omvendt! Bedre å prøve enn å sitte på rumpe og spise Twist, he he!
*TINCO* Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2009 helt sant det!! har en sånn dag i dag, da er det best å ikke ha noe godt i hus :S Får bare manne meg opp også håpe jeg kommer meg på den timen, sliter med motivasjonen. Trenger et sparkbak!!!!!
Norwegian by injection Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Jeg kom akkurat hjem fra en spinning time og det er så deilig etterpå...kos deg på trening!
Tribal Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Hvis du aldri har trent step før, vil du antagelig syns det er vanskelig å følge med første gangen(e). Men etter min erfaring er det bra trening for det, for du blir sliten av å prøve å holde følge med intruktøren også, selv om du ikke gjør helt det samme som henne Bare kom deg ut og prøv, alle har vært ferske en gang, så det er ikke flaut. Ingen som har tid til å stå å glane på deg uansett, og instruktøren har garantert sett ferskinger før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå