bomper`n Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 og kan fortelle meg litt om det... gjør man det hos tannlegen? Hva koster det? Er det mulig og gjøre det selv, hjemme, evt er det forsvarlig... og ellers lurer jeg på alt om det? takk for svar;)
bomper`n Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. februar 2009 ingen med ett hvitt smil her??
mojo Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hei! Gjorde hos tannlegen. FIkk skinne som jeg skulle bruke 1time hver dag m blekestoff oppi. Såg resultater etter par dager, men det var det. Brukte skinnen i 2 uker, og er ikke fornøyd. Syns nesten ingenting. Men så er det jo forskjell på tennene da.
bomper`n Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 hva kostet det da? kjipt viss det funker dårkig da;( har sett folk med hvite pent tenner og må si det frister og gjøre det samme.. gult er ikke alltid kult liksom...
mojo Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Husker ikke helt men tror det var sånn ca 1400-1500 kr.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 må jo ærlig innrømme at jeg ikke har vært en reser på tannpussen før leggetid.. ikke tanntråd heller. jeg vurderte sterkt å bleike tennene mine for et par dager siden. men etter jeg begynte å pusse tennene på kvelden også å bruke tanntråd så har de blitt MYE hvitere.. jeg kommer ikke til å bruke flere tusen på bleiking nå.. da kjøper jeg heller en ny blender og en BabyBjørnbæresele til mini hehe.. men jeg skal ta en nøye overhaling av tennene da. det må en også når en skal bleike de.. sjekke for hull osv osv .. å det kan raskt bli et par tusen om en har hull.. å om en har fyllinger.. for de farges jo ikke. så da må en kansje bytte de.. ei venninne av meg skal bleike de. forsjekken endte med å koste 6000kr FØR bleikekostnadene
bomper`n Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2009 fy da... det var dyrt;) har akkurat vært og sjekka tenna, og hadde ikke hull;) pusser tennene mine godt også, så de er nok bare litt missfarget. tannlegen pusset de også med noe div, men jeg kunne godt tenkt meg litt hvitere tenner ja;)
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 det ER jo knallfint med skikkelig fine hvite tenner.. er jo ikke noe å lure på det.. men er jo også det da. om det sliter for mye på tennene å bleke de? det lurer jeg på. tannemaljen o.l jeg har jo hørt om de som er fornøyde å de som er skrekkelig misfornøyde.. har du nok penger så kjør på men jeg ble veldig i tvil om jeg skulle bleke de når jeg merka at de ble hvitere bare av å pusse de nøyere å være nøyere med tanntråd. tygge extra tyggis hjelper også på tennene mine virker det som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå