Birk blir bror! Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg sliter veldig på jobb om dagen... har mye vondt i ryggen som stråler litt med i benet, pluss at bekkenet mett begynner og bli vondt... Sjefen min kan vist ikke høre... Har fortalt henne at jeg ikke klarer all gåing og ståing uten mange sittepauser, og at kroppen min er i best form på morgnen! Er blitt sykemeldt 50% og hva gjør hun, jo da etter middagsvakter med turgåing, matlaging!!! Heldigvis (på en måte) et gutten min syk i dag så jeg har en god grunn til og bli hjemme! Gruer meg til og reise tilbake på jobb... Kan ikke be om 100% sykemeld heller, da får jeg jo ikke foreldrepenger! Hormonell og lei...
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 jo du får foreldre penger selv om du er 100% sykemeldt, sykepenger tells som intekt det også
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 var for rask med å komme bortik lagre knappen....Jeg ble sykemeldt først 50 % i uke 6 pga plager i rygg og hofter, med beskjed om at jeg ikke skulle jobbe senvakter eller helger, og arbeidsgiveren min gjorde akkurat det samme....jeg funket best på formiddagen men han satte meg opp de siste 3 timene av vaktene mine, det vil da si at sen vaktene mine gikk fra 21-01.00, så da sykemeldte legen meg 100% og har hvert det 1 mnd +++ nå søker vi om svangerskapspenger siden arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge for meg, og for at jeg ikke skal bruke opp sykepengekvota mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå